vrijdag 9 april 2010

Dag 1/ Oud-Turnhout * St Jean Pied de Port

We zagen de zon opkomen boven Parijs en ze heeft ons niet meer verlaten. Een betere start voor mijn camino kon het niet zijn.

Om half vijf vanavond werden we hartelijk ontvangen in de herberg waar ik reserveerde. Het is super hier samen met Lars te zijn. Eindelijk begin ik morgen de eerste stappen van vele te zetten.

Het voelt goed. Mijn binnenste is erg rustig.

Vanavond zullen we met 22 mensen aan een grote tafel eten. Er lagen handdoekjes met onze naam en een klein schelpje op het stapelbed waar we in slapen. Het lijkt wel thuiskomen...

9 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuk, super!!
Vol ongeduld afwachtend, telkens opnieuw kijken op de computer. Eindelijk ... Morgen de eerste stappen. Geniet er van!
Groetjes aan Lars. xx

Elly S zei

Dat klinkt alvast als een goede start.
Succes met de eerste wandelpassen.

Lieven zei

Die eerste dag is dan al heel goed verlopen.
Succes morgen!
En geniet van elke stap.

Lilimoen zei

Ongetwijfeld L'Esprit du Chemin. Een fantastische herberg. Op het einde kwamen we nog pelgrims tegen die we daar hadden ontmoet. Heerlijk!

Alle geluk op je tocht!!
Groetjes van 'ex'-pelgrim Lilimoen

entrelespassiflores zei

Kippenvel krijg ik hiervan, het ga je goed daar in France la douce, morgen in Spanje? Zet je neusvleugels open, open je ogen, luister naar Moeder Natuur en voel tot in de toppen van je tenen, in stilte...
xxx

Tricky zei

joepie, je bent vertrokken...
weet je dat ik ook goesting krijg om mee te wandelen (maar dat zou mijn gebrekkige conditie momenteel niet toestaan, maar ooit, wie weet, het zat al lang in mijn gedachten, maar werd nog nooit concreet!)

Het klinkt als een super goeie start, dat 'thuiskomen'...

tot gauw
...

chrisje zei

he !!!
supper leuk lijkt me dat .
geniet ook maar lekker zo van lars elleen aan je zij te hebben hopelijk zijn de eerste km al goed gegaan .
zal wel enorm mooi zijn dikke knuffel X

Tine De Cnodder zei

Dag Katrien

Een hele mooie tekst rechts op je blog... Een heel knap doel. Fantastisch dat je dit doet... Het kan niet anders dat dit, eender hoe, een gezegende tocht wordt! Heel veel succes!

Tine

Unknown zei

ff tr

he hallo lars en katrien; jullie zijn nu onderweg ; ver weg eigenlijk en toch dichtbij. dat is kei leuk.

vele groeten nog en tot lees x