zondag 18 april 2010

Dag 10 Viana - Logroño - Navarette

De weg is gemarkeerd met tekens die pelgrims achter laten. Zo was er gisteren dat stukje gras met een kunstwerk van torentjes stenen. Zorgvuldig door velen op elkaar gezet. Het heeft iets voorhistorisch. Vandaag wandelden we naast een lang hek parallel met de weg, en er werden allemaal kruisjes ingeweven. Van takken en blaadjes.

Het bijzondere is, dat elk stukje uit de natuur daar met een reden werd neergelegd.

Voorlopig heb ik nog geen behoefte om iets achter te laten. Enkel mijn voetstappen.

Mijn dagelijks geschrijf is vandaag iets korter. Ik kan enkel rechtstaand schrijven en dat is echt niet handig.

Ik ga wat in mijn slaapzak kruipen en opwarmen. Het is hier maar 13 graden en na het stappen en douchen koel je helemaal af. Hasta Luego...

4 opmerkingen:

chrisje zei

he katrien !!!
amai leuke foto's zijn dat .
dapper hoor hoe je die tien dagen al hebt gedaan.
blijf je volgen hoor!!!
hier alles in orde grtj x x

Tricky zei

weer een beetje moeten bijlezen, wegens even wat andere activiteiten (pubersitten op de 14-jarige dochter van een collega/vriendin!)...
waw, er is al meer dan een week voorbij! en wat heb je al veel meegemaakt...
gewandeld met je zoon, afscheid genomen van hem, verschillende talen gesproken, zoveel mensen ontmoet, de natuur zien ontluiken rondom je, en natuurlijk, al zoveel kilometers afgelegd...
ik stap (virtueel) met je mee...;-)

Hilde zei

Nog even je laatste ervaringen bijgelezen vooraleer ik er morgen even tussenuit trek met Hans, Stefaan, Tom en Merel. Met Mereltje gaat het trouwens weer stilaan de betere kant op...wat een opluchting!
mooie sfeerbeelden! groetjes.

Els en co zei

Dju Katrien, ferm streek daar!
Maar hier is het anders ook super:
Kaai goei weer en ons Wimmeke heeft morgen nog nen extra verlof dag! En ik ga zelf ook nen betaalden dag nemen om te supporteren voor de kinders aan't Zilvermeer (=>sportdag!)
Zo gaat het wel.
Groetjes Els en co