dinsdag 25 mei 2010

Ondertussen ben ik bijna een week thuis. Ik heb al gekookt en in de tuin gewerkt. Het lijkt wel alsof deze weken een soort van droom waren. Af en toe loop ik nog een beetje verloren rond. Ik moet mijn eigen plek terug ontdekken. Met veel plezier weliswaar.

Jaap vertelde het me nog. Heel dit project bestaat uit drie delen. Je voorbereiding, de reis zelf en het thuiskomen achteraf. Elke periode vereist de nodige aandacht.

Dus probeer ik rustig terug in het ritme van alledag te komen. Vandaag maakte ik een lange wandeling met mats de hond en genoot van mijn stappen. Wandelend koester ik de mooie herinneringen.

Wie weet ga ik binnen een paar jaar nog eens op tocht. Diep vanbinnen vind ik dat een heerlijk vooruitzicht.

Hierbij sluit ik tijdonderweg af. Bedankt aan iedereen die heeft meegelezen!

9 opmerkingen:

martine zei

wat jammer! Ik heb van je avontuur/reis genoten.
Misschien over een paar jaar weer...

groeten martine

Anoniem zei

hallo Katrien, ik vind het ook jammer, want ik kon het soms niet afwachten om je belevenissen te lezen. Ik wens je nu veel nagenieten nog en misschien tot binnenkort, groetjes aan iedereen, Betty

Anoniem zei

Bedankt dat we dit met je mochten delen .

Lies zei

Dank-je-wel, Katrien, dat je ons wilde meenemen op je tocht.
Lie(f)s.

Guy (= Gwy) zei

Met veel belangstelling heb ik je wedervaren gevolgd.
In mijn ervaring is het einde van de tocht geen afsluiter.
Het betekent een verrijking voor de dagdagelijkse dingen nadien.

Obbeleroni zei

Hej Katrien

Het was een plezante opener om een werkdag mee te beginnen!

Anoniem zei

In de dagelijkse dingen zal je steeds momenten,geuren,kleuren,gevoelens en emoties herkennen van de mooie tocht die jij gemaakt hebt.Chapeau,ik vond het fijn jou te kunnen volgen Leen

Zeekraai zei

jij dank
voor alles
dat je met ons
wilde delen...

zapnimf zei

Fieuw! Respect.
En dan heb ik natuurlijk nog 100 vragen.